Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, August 17, 2010

hari ke 7 berpuasa

salam semua...cam na hari ni???..sihat ker???...tuan blog tak berapa nk sihat sbb bersahur ngan segelas air masak jer...huhuhu....wei...aku tak sedar la..tertido mati...yg leh sempat minum segelas air tu pun sbb Mr Baba sempat kejut..tinggai lagi 2 minit....huhuhu....yg paling kesian Mr Baba la...dah la masa berbuka hanya makan sebijik murtabak dan sesenduk nasi jer...pas tu sahur minum air jer...mintak maaf yrk Baba...Ummi betul2 tak sedar.....huhuhu..

Kempunan la Mr Baba nak makan nasi goreng telur masin....tak pa la..nanti berbuka aku akan siapkan nasi goreng tu.....


p/s: ari ni nak balik tepat masanya..sbb nak masak nasi goreng sepecel tul Mr Baba..sebagai tanda mintak maaf tak terbangun time sahur tadi...

p/s: yg uniknya..bila tak sahur ni..tak rasa mengantuk plak..segar bugar jer walaupun perut dok memainkan pelbagai irama...

2 comments:

alyyani said...

alamak terlajak sahur ke? benda yg nak dielakkan tuh. takpe la, kang kena la siapkan juadah berbuka yg special sikit kan? :)

Ieja said...

tu la pasal alya..betul2 tak sedar..huhuhu....nanti kena la masak lebih2 tuk berbuka....:)