Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, August 24, 2010

Chek up 1 tahun 3 Bulan


sementara tunggu nama dipanggil jom tengok apa nak bertuah ni buat
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





Dania buat cam umah sendiri
Bila Ummi larang dia marah
dah la suara kuat..satu klinik dengar
pas main yg ni..dania pi cuit rakan2 sebaya dia plak
yg paling tak tahan tu berebut nak timbang guna penimbang ibu2 mengandung...
hehehe..macam2 la Dania ni..lasak sungguh...

p/s: pas urusan di klinik selesai Mr Baba & Dania hantar ummi ke pajabat & Mr Baba balik umah Tok Durrah sementara nak tunggu ummi balik

p/s: hari ni Mr Baba jadi pengasuh sbb pengasuh Dania ada hal kat JKM....

p/s: 19/10/2010 kena pi plak knik..tuk cucuk setahun setengah..hope yg ni kali terakhir..

4 comments:

deqja said...

Aqilah umur 2thn baru depa bg mkn ubat cacing.
cucuk sthn stgh yg last.cucuk ni selalu demam.so,bersiap sedia dr awal

Iela Fazielah said...

alahai comelnyer budak ni.... berat dia sama mcm anak ila si irfan...

Ieja said...

eja: la tul ka....aku pun tak tau apasal awal sgt Dania makan ubat cacing...tapi ok gak..sbb aku tengok perut dania buncit jer...perut lebih tinggi dari dada....

Ieja said...

iela:tq...semangatnya adik iefan....jenuhla mama dia dokong....:)