Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, April 2, 2013

Sepupu lelaki pertama kawin...

ni kiranya sepupu lelaki belah mak aku yg kawin......anak adik mak aku a.k.a mak ndak....majlis sederhana ja tapi sgt2 meriah..time ni la leh kumpul ramai2 ngan sepupu sepapat n mak2 sedara...pas ni jumpa plak time raya..tak pun sapa2 lg sepupu aku nk kawin....cam aku adik beradik semuanya dah selamat jd bini org.....pas ni makan nasi minyak sepupu2 ja la......






YG DIRAIKAN........moga bahagia hingga hujung nyawa..aminnnnnnnnnnn

3 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Angela Brooks said...

Hi, Nice post thanks for sharing. Would you please consider adding a link to my website on your page. Please email me back.

Thanks!
Angela
angelabrooks741 gmail.com

Aaron Grey said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com