Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Sunday, August 22, 2010

Jatuh dari Jeep

Salam semua...masih segar lagi diingatan kejadian dania jatuh tersembam dari jeep biru dia...
Lasak sungguh la anak dara Ummi sorang ni..
kalau main mengalahkan org besar,,,semuanya nak dipanjat..di ketuk
dan bila dilarang tak diendahkan..ni la yang Dania dapat..
tersembam dilantai..huhuhu...

Bibir yang mula membengkak sbb terluka....
tertiba plak dapat bibir seksi...
Ummi cepat2 tuam pas Dania jatuh..
kalau tak tuam msti lagi bengkak...


1st time ni dania jatuh dah luka sampai berdarah2..
Tak sudah2 Ummi salahkan diri sebab tak sempat nak sambut Dania
cepat sangat kejadian tu...

Time ni dah ok sikit..
Ummi letakkan minyak kat bibir Dania
nasib boleh minum susu..
Lepas kejadian tu..Ummi & Baba ingatkan Dania dah serik nak main jeep tu
tapi pas 30minit
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taraaaaaaaa.....................

bawa "big bear" jalan naik jeep
tak serik pun ngan jeep ni..
sengih elok jer..tapi time jatuh teriak sampai leh dengar setaman...
ni la yg dikatakan budak2..
tak tahu erti serik...


p/s: Alhamdullilah pas keesokan harinya bengkak kat bibir dania dah surut sepenuhnya...nasib la gigi tak ada apa2..kalau tak tak pasal2 hilang kecomelan anak dara ummi ni...hehehe

1 comment:

Mama Kyra said...

siannya dania..seb bek dah surut klu tk hilang kecomelan ank dara mama ni..hehe