Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, June 8, 2010

Our Teratak Progress : Part 2

Lamanya tak menjenggah our teratak
ari ahad baru2 ni baru la ada masa
tu pun sbb terlalu area situ
so singgah la kejap...
alhamdullilah.......
banyak gak perkembangannya..
& buat kali pertama Ummi & Baba dapat jejak kaki dalam our teratak
selalunya tengok dari jauh jer.....


our teratak
masih banyak yg belum siap

Mr Baba depan rumah

Ruang tamu

Dapur, bilik kedua & ketiga

Tanah sekangkang kera
boleh la setakat nak tanam pokok bunga

p/s: Mr Baba kata ni saja la yg termampu dia sediakan untuk Ummi & anak2 ( bajet ramai tu...)...Ummi tak kisah semua tu yg penting ada tempat tinggal sendiri, terlindung dari hujan & panas, hidup bahagia bersama Mr Baba & anak2 & tak menyusahkan org lain....tu sudah memadai....alhamdullilah dan bersyukur sgt dengan rezeki yang Allah berikan pada kami sekeluarga...

2 comments:

Cik Andam Hazlina @ Wideliabeauty.com said...

alo alo... sunyi je umah ni..

Ieja said...

hehehe..lagi setahun setengah baru riauh rumah ni...