Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Thursday, March 25, 2010

Dah tak ada Privacy

Sekarang kami tak tinggal bertiga....
3+1.....huhuhu..
so secara tak langsung aktiviti harian pun berubah....

pergerakan aku di umah dah tak macam selalu..
semuanya dalam kawalan.....
dah tak boleh nak manja & bermesra2an ngn Mr Baba cam selalu...
nak berseksa seksi pun tak boleh.....waaaaaaawwwaaaa....(dah la musim panas la ni.....)
kalau perempuan ok lak kan....
Ni lelaki so nk kena jaga aurat.....

yg best tentang dia....
dia suka layan Dania...so...
leh la aku buat keja mana yg patut....
rajin & mendengar kata....
dan amat takutkan Mr Baba.....
so senang la nk hendlekan.....

nota

1) tenggah berusaha membisakan diri ngan kehadiran org baru.....harap2 boleh bertahan & aku dapat sesuaikan diri ngan kehadiran adik ipar aku....

2) Rindu ciuman kejutan dari Mr Baba....( kalau bertiga leh la dapat selalu..sekarang kena cover...huhuhu)....

6 comments:

zaza said...

heheh.. dlm bilik pun boleh kan..? sabar2..

shi3la said...

takper leh manja-manja waktu malam lam bilik...

salam kenal dari sayer..rasernyer sy 1st time masuk sini.

ieja said...

zaza:setiap sudut dalam umah lain tau...hehehe..nampaknya pas ni kena berkurung dalam bilik ja la....hehehe....

ieja said...

shi3la: salam kenal kembalik & tq sbb sudi masuk umah kiter.....

malam2 manja cara lain plak.....hahaha

Diarihatiku1976 said...

hihi samalah kita ekk. saya pun adik ipar ada.. susah dah nak bercumbu-cumbuan.. ahahkss

ieja said...

ina: tul tu kalau dulu leh ja nak bercumbu-cumbuan dimana2 aja disudut umah....sekarang dah tak boleh.....:(