Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Wednesday, November 11, 2009

tentang air mata....

Bukan snang nk lihat air mata lelaki...selalunya diorg akan menangis dalam hati..tetapi apabila tidak dapat meyembunyikan tangisan itu..ini bermakakna dia tak dapat menaggung lagi penderitaan & kesedihan yang melanda hati diorg....bila rasa tak tertanggung lagi baru lah diorg luahkan kepada insan yang sangat dipercayai & disayangi yang boleh meredakan perasaan yang ditanggung dan membelit fikiran...

baba,
sgt sayu bila ummi lihat baba menagis lagi..bukan tak penah ummi tengok baba menangis & mengalirkan air mata tapi kali ini betul2 membuatkan ummi terkedu & terharu...n terkejut sgt2..tak disangka perkara ini akan berlaku pada kita...

mungkin ini dugaan dan ujian dari Allah terhadap kita baba...ummi akan sentiasa menyokong baba dan membantu dengan sedaya yg mungkin..akan kita hadapi semuanya bersama.....keluarga baba keluarga ummi jugak dan ummi sgt sayangkan baba & dania....Moga Allah berikan kita petunjuk dan memudahkan urusan kita..aminnnnnnnn

5 comments:

LoVEaQshA said...

Nape dear ada prob ker?

Lau perlukan mber nk share zura sdia mndgrnyer!~!
Apapun sbr yer~!

ieja said...

hidup ni tak lepas prob....harap2 kami boleh la lalui semua ni...n harap2 org yg nak mewujudkan masalah pd kami tu cepat sedar bahawa tindakan dia akan melukai hati& meyusahkan banyak pihak...tq dear sbb prihatin..

ibu_qaisara said...

sabarla ija..yana & hubby selalu mnghadapi mslh..yg sdhnya dtg dr ahli keluarga sndri..tp hadapi dgn tenang..insyaAllah Allh sntiasa brsama kita..

ieja said...

thanks for support me yana.....kalau kita rasa terbeben ada lagi yang lebih terbeban dari kita..harap ieja n hubby dapat hadapi denagan tenang....semua ni hanya ujian & dugaan dariNYA..

ekin hamid said...

Kuatkan semangat kak eja..:-)