Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Sunday, April 25, 2010

Sudah tiba masanaya main kejar2 ngan Dania..

citer ni agak baru tapi Ummi baru nk update
so saat ni mana leh tinggalkan..
ni la part yg paling bererti untuk tatapan Ummi & Baba
sejak Dania dah boleh jalan
Ummi & Baba tak penah lagi bawa Dania pi jalan2 kat Tesco
Tesco Selatan ni merupakan tempat yg paling kami suka...
so jgn dok tanya2 la ..
kenapa asyik2 citer pasal Tesco jer kan......
nak nak cakap banyak.....
moh la layan pic kat bawah ni......

Alhamdullilah, dania dah boleh berjalan masa berusia 10 bulan...
ni kat pintu masuk Tesco..sgt teruja sampai tak nk didukung.....

Bila dah boleh jalan ni jgn harap la yrk dania nk dok molek2 dalam troli cam selalu..siap pilik sendiri mainan yg berkenan dihati......ni muka Dania tenggah happy !!!!!...

Mengalahkan Ummi & Baba plak si kecik ni memilih barang...kat setengah jam gak la dok kat bahagian mainan ni......

Nampak tak mainnan dalam troli tu?????....Ummi pujuk masuk troli pun dah tak nak..siap tawarkan diri nak tolak troli......anak o anak.....kamu mmg banyak akai la......

ummi dah tak ada kuasa nk main kejar2 ngan dania..so Baba ja la yg layan.....tengok tu..Dania wat cam kat rumah sendiri..jalan ikut kaki dia ja.......

nota:

Dulu masa belum leh jalan..dok tak sabar nk tengok Dania berjalan, bila dah boleh jalan tak sabar plak nak tengok Dania boleh berlari, dah boleh berlari tak sabar plak nak tengok dania kayuh basikal....pas tu lagi dan lagi....dan yg paling tak sabar nk dengar Dania sebut perkataan UMMI dengan jelas....sekarang hanya meeeeeeeeeeeee jer tu pun bila time nk tido & nak susu.....

2 comments:

Iela Fazielah said...

alahai comeinyer dania pakai bj tu... mmg kita sbg parent mmg xsabar n seronok tgk perkembangan anakkan?? dania ni mcm anak ila yg sulong si syafiqah.. dia pandai jln umor 10 bln gak.. irfan lak mmg lmbat sikit... tp dania ni mmg cute lerrr

ieja said...

tul tu...tak sbar nk tengok perkembangan & pencapian anak...anak akak ieja pun cam tu..yg sulung 10 bulan dah boleh jalan...yg no 2 lambat sikit.....pencapaian bb ni tak samakan walaupun dua beradik....