Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, April 5, 2010

Beautiful Blogger Award

ada tiga ucapan untuk along si pemberi award
pertama sori sbb lambat ambik award
kedua sori lagi sekali sbb ambik award dulu tag belum jawab lagi....
ketiga time kasih banyak2 sbb sudi bg award kat akak


rasa cam tak layak plak dapat award ni
bukan merendah diri tapi mmg kenyataan
blog Ummi ni tak la secantik mana pun....
tapi mungkin cantik dari sudut lain....hehehe...

so sebelum award ni jadi kepunyaan ummi sepenuhnya kena la nyatakan 7 perkara tentang Ummi a.k.a Ieja...(7 jer ker????...banyak pun boleh)

1) perangai agak pelik sbb kalau dalam family aku seorang yg pendiam dan tak banyak cakap..lebih suka memerhati, senyum & ketawa..tapi kalau ngan teman2, kawan2 dan sewaktu dengannya aku la yg paling bising a.k.a peramah....ada2 ja topik yg boleh aku utarakan.bak kata kawan2 aku..kalau aku ada mmg riuh la suasana tu....hehehe.( aku pun heran gak ngan perangai aku ni...)

2) suka gomoi, geget2 dan cubit Dania..amat geram okey ngan budak kecik itu.....kadang2 aku saja ngusik Dania bg dia nangis.....hehehe...

3) suka cari gaduh ngan Mr Baba..ada ja benda yg aku buat nak bg Mr Baba bebel kat aku...sehari telinga ni tak dengar bebelan Mr Baba cam rasa terkurang sesuatu plak......

4) Suka jalan2..kalau dok umah sehari boleh jadi blurrrrr + ngong sekejap...( nasib la Mr Baba faham perangai aku yg satu ni...) so tiap2 ari minggu msti tak lekat kat umah..tak pi shoping mana2 pun tak pa..asalkan leh keluar dari rumah sekejap.....

5) suka makan tom yam....tak kira la apa jenis tom yam pun..semuanya aku sapu.....( terliur la plak)

6) Lebih suka mendengar masalah org dari menceritakan masalah kat org ..... sbb aku tak reti nak luah perasaan kat org...

7) suka berkawan & menambah kawan....so kawan2 yg baca blog ni jom la kita berkawan....hehehe...

Award pun dah dapat takkan la nak simpan jakan..so ummi nak bg award ni kat kawan2 Ummi plak..kepada yg ummi tak senarai pun leh gak ambik award ni....

Ekin ibu Fahima
Siti ibu Zafran
Zainawatie
Zaza Yazid
Deqja
ieja ibu kyra
Norel

No comments: