Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, April 20, 2010

Dania 11 Bulan


alhamdullilah ari ni genap usia Dania 11 bulan
kalau mengikut sejarah penambahan usia Dania
bila masuk ja bulan baru msti Dania demam..
tapi alhamdullilah kali ni Dania tak demam..
so Ummi amat2 la bersyukur...
alhamdullilah selari ngan pertambahan usia Dania
maka secata tak langung pencapaian Dania pun
makin bertambah
dan yang Ummi suka bila Dania dah boleh berjalan di usia 10 bulan...
Bukan nk bangga tapi syukur sgt sbb Dania leh berjalan awal
so tak payah la nk dukung lagi
pas ni main kejar2 plak ngan Dania
hehehehe
agak2 leh kurus tak kalau main kejar2 ngan Dania?????


Pencapaian setakat ini:
1) Dania dah pandai kecik ati ngan Mr Baba tau kalau Mr Baba marah dia..
2) Nak & nah memanjang ja kat mulut dia...
3) Sudah pandai menerima arahan...contoh kalau mintak Dania ambik barang..dia akan ambilkan
4) Pantang nampak kasut msti nk pakai & nk keluar rumah
5) Ummi dah ajar Dania minum susu stage 3 anmum...
6) Dah pandai berzikir ( bahasa bb la....goyang2 badan sambil mulut kumat kumit.....)
7) Sebut perkataan Mi(ummi) bila nk susu & time nangis ja....
8) Gigi baru tumbu 4 batang
9) banyak lagi la...tapi setakat ni ja ummi ingat.....huhuhu


so akhir kata dari ummi;
moga Dania terus membesar dengan sihat, pintar, bijak & menjadi anak yg solehah serta mendengan kata Ummi & Mr Baba....



2 comments:

Iela Fazielah said...

alhamdulillah.. byk tu dania dah leh buat.. nnt ila pun nak update gak perkembangan irfan.... tgk org buat.. kita pun nak buat gak!!!! :P

ieja said...

ila...saja list sebagai kenagan..nanti kalau dania tanya leh la bgtau...hehehe..ala ila..buat jer,,,nikan blog sendiri .....