Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Wednesday, December 7, 2011

Takut2 Berani.....




Cerita pasai pi Penang tak abis lagi ni...kali ni aku nak tempek gambar Dania mandi sming pool plak....kalau dulu aku & wan bawa mandi pool dia tak nak malah meraung cam aku & wan nak bg dia mandi kawah panas...kali ni alhamdullilah dia sendiri mintak nak main & mandi pool....mula2 tu takut2 gak..pas tu bila dah tengok budak2 lain syok ja mandi dan berenang dia pun makin berani....

3 hari kat sana so tiap2 ari la dia mandi pool..tak caya leh tengok tarikh2 kat gambar2 diatas....pas ni leh la bawa dania pi pool @ bukit merah sbb dia dah mau mandi2 cam ni..kalau dulu rasa rugi nak pi bukit merah kalau Dania tak mau mandi....

Si adik tengok dari jauh ja.....sbb terlalu sejuk takut demam plak....

p/s; ada hati nak berenang bila tengok org berenang & tak pasai2 tenggelam...kalut wan terjun kolam nak ambik Dania takut lemas...Dania releks ja....

1 comment:

MyKhalish said...

amboii syoknya dania berendam. hehe