Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, December 5, 2011

Staff Training - Hari pertama dimulai dengan acara permainan sekali gus sebagai acara untuk Staff dan ahli keluarga berkenalan

Tajuk dah menerangkan segala2nya....ada 5 permainan semuanya dan aku hanya join masa senaman panaskan badan ja..lain2 games wan yg main..aku hanya sorak kat belakang sambil dukung Medina....wan tolong wakilkan aku ..bila tengok balik gambar ni..cam wan plak staff company aku..hehehe....


wan siap jadi ketua kumpulan tu......

sungguh2 laki aku ni main......ntah2 lupa kejap yg dia tu dah ada dua anak...hahaha..



games ketiga.....macam2 ragan & gelagat ada.....pecah perut gelak kat diorg ni.....

dengar penerangan tentang peraturan daripada juru acara....


part yg paling hepening...hadoi...jelesnya aku tak leh nak join......


sementara diorg ni dok main ni...nak tau tak apa aku buat????.....

tengok next n3 na.......

No comments: