Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, December 5, 2011

Staff Training- Aktiviti orang tak join Games

As-salam..sebelum memulakan kerja yg melambak2 dok tunggu tu..aku nak sambung sikit citer dari sambungan n3 sini ( nak tau citer sila baca n3 tu dulu na..)

ok...sebelum tu aku nak bgtau awai2..sebenarnya gambar2 yg cantik n semuanya candid ni diambil oleh my opismate..dia mmg seorg photo G.....untung gak ada opismate2 yg photo G ni....wajib la ada gambar...hehehe...

jom tengok apa aku dan anak2 wat bila wan sakan dok main games....


Dania ngan Uncle ikhsan main air laut...aku tak berapa berani nak bawa Dania sbb nak berdukung Medina lagi...takut di bawa dek ombak...


Suka Dania leh main pasir..dulu ada gak bawa Dania ke pantai..time tu langsung tak nak pijak pasir n siap meraung2...n alhamdullilah kali ni Dania dah tak takut.....main sampai tak nak naik...


bertapa besarnya lengan ku....hahaha..Medina pun nak turun gak....


berchat2 ngan isteri opismate....bertukar2 cerita.....dia ada dua putera & aku dua puteri....

p/s : malam dua beradik ni tidoq awai sbb terlalu penat...so aku ngan wan bergilir2 diner..


No comments: