Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, April 2, 2013

Dah Mai Dah....

As salam....mak aiiiii...last update blog bulan 12 tahun lepas...baru hari ni ada mood nk update plak..hehehe....punya segan + malas aku ni.....bukan tak buka lgsung blog ni..cuma tak update ja.....dah masuk bulan ke 4 pun tahun 2013...so wajibla banyak benda nak citer......bg aku tak pa la lambat pun..janji ada gak citer nak tulis dalam ni....so pas ni selamat la membaca entry yg dh hampir jd pekasam dari aku...hahaha....tuk tatapan kengkawan n tuan empunya blog..ku nak tempek gambar ni tul kasi korang ingat balik muka aku n family punya blog.....



at zoo taiping
aku yg makin bulat
anak2 yg makin membesar
n suami yg maintain hensom..(ayat tak leh blah...)

p/s:harap2 mood ni kekal sampai aku marathon semua citer....

No comments: