Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, April 2, 2013

Hijrah.....opis Baru

Ni kisah aku plak.....alhamdullilah la ni dh 2 bulan lebih bekerja di opis baru.....kalau dulu dari rumah ketempat keja dlm 10-15 minit..la ni dari 45 - 60 minit ikut keadaan keta yg ada diatas jalan....dah nama pun tempat baru..so ada la kurang n lebihnya.....di opis baru ni aku bilik aku ditingkat 3...dulu opis lama dok bilik bawah ....bercinta gak la kalau dh naik bilik pas tu nk kena turun..nak2 plak kalau lif rosaq..tapi tak pa..leh la kurus sikit maukalau dok panjat tangga hari...tapi setakat la ni..lum ada penurunan berat pun...hahahha....

jom tengok bilik aku.......yg serba comei cam tuan dia gak....


Hari perasmian..penuh gilang gemilang..



dlm proses penyusunan...hingga saat ni masih ada kotak yg aku tak buka lg

bilik kecik tapi barang banyak..apa2 pun syukur alhamdullilah.....

moga Allah berkhati rezeki yg diberikan kepada ku...aminnnnnnnnnnn.....

nota selingan
*walaupun macam2 citer keluar kat akhbar n berita pasai tempat aku mencari kerja ni..tapi aku tetap bersyukur dengan apa yg ada...setiap organisasi pasti ada kekuatan & kelemahan....apa2 pun berbangga gak ngan perkembagan KUIN sekarang... 

No comments: