Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, December 10, 2012

jalan2 sambil makan kenduri

almaklum..bulan 12 mmg bulan org buat kenduri kawin
n mmg ditunggu2 bulan2 cuti cam ni..
tahun ni mmg mana2 jemputan mmg aku & wan cuba tuk hadirkan diri
bukan pa..selain dapat penuhi jemputan tuan umah
dapat bawa anak2 berjalan & makan angin

kemarin (10/12/2012)
mak mertua adik ipar aku jemput kenduri
siap apply cuti tu ..mmg betul2 semagat aku ni..

pi lambat sbb ingatkan dah tak ramai'
tapi jangkaan meleset...makin petang makin ramai
menu sgt2 banyak n sempat la makan semuanya
pas dah kenyang
kamimulakan sesi melawat kawasan...
mmg best kat sini sbb tengah2 bendang

 ini budak tak nak bangun selagi tak angkat dia
aku takut gak jatuh dalam tali air kat belakang tu..


rombongan pak wan melawat sawah bendang..
geram ku tengok bontok si medina ni..
jalan terkedek2..

 budak happy sbb leh bebas...
lari ja kejanya
tak bg org pegang langsung


see budak kecik ni...nak berlari ja
kakak mood tak baik sbb tak dapat apa yg dia nak


dah nk balik
kalau jalan ni kami org kedah panggil batas ban....
motosikal jer leh lalu jalan ni..
keta tak muat....

nota tak leh blah:
-asal pi kenduri ja msti aku teringin nk bersanding balik ngan wan....hahaha....




No comments: