Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, October 8, 2012

Bertambah Satu Angka Lagi

Assalamualaikum........akhirnya tiba jua hari yg dinanti iaitu hari bertambah satu lg angka buat diri aku,,,,kali ni usia ku melangkah ke 3 series.....cepatnya masa berlalu,dah masuk zaman 30'an,cam tak percaya pun ada...apa2 pun aku bersyukur kehadrat ilahi diberi kesihatan yg baik tuk meneruskan kehidupan yg serba mencabar ni......alhamdullilah,diusia ni aku telah dikurniakan 2org puteri penyeri hidup aku & suami,....hari2 yg dilalui sgt2 la indah dan adakalanya gundah...adat la kan....hehehe...

Bila usia pun dah bertambah,,insyaallah harap2 ibadah & amalan aku pun bertambah la jugak....dah makin meningkat usia ni..harap2 aku makin matang nak menguruskan anak2,rumahtangga & kerjaya aku....terutamanya kerjaya..moga rezekiku sentiasa dimurahi & mendapat keberkatan....aminnnnn...

p/s : sgt2 terharu bila en suami n Dania buat kejutan yg sgt2 keretif......

No comments: