Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Tuesday, September 18, 2012

Aidilfitri 2012

pembuka bicara...assalamualaikum.....
walaupun syawal dah berlalu..baru hari ni aku nak up cerita raya 2012 ku...
walaupun dah leh masuk list cerita basi..tapi tuk blog aku ni..tak penah da group cerita basi....hehehe



ok..tuk tahun ni,,aku puya tema kuning..cam tahun lepas gak...sbb leh jd tema kuning sbb en suami tak nak beli baju melayu...so kali geng2 gegirl ni terpaksa la ikut...tak kisah la..janji baju2 kami baru....hahaah

raya kali ni belah aku dulu..n buat pertama kalinya pas kawin kami adikberadik dapat beraya bersama...tahun ni meriah la sbb semua anak2 makayah beraya ngan diorg...tahun depan...huhuhu...beraya la diorg ngan adik2 mak....sbb sudah tentu lakami kena beraya umah mertua masing2....tak pa lambat gi.....harap2 panjang umur kita berjumpa lg syawal akan datang....

kami adik beradik....dari kiri adik bongsu,kakak,aku,& adik no 3...kami yg mengembang cam bunga reflisia...

ni la keluarga aku.....tahun depan tambah lg sorang ahli sbb adik bongsu tenggah pregnant 4 bulan time ni......

*....dalam kul 12 baru gerak berjalan raya..ku sambung next n3....

No comments: