Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Wednesday, October 19, 2011

Bulan Yang Sangat2 Sibuk!!!!!

apa habaq kawan2 yg sudi membaca blog ni...sihatkan anda2 semua..tuan umah alhamdullilah sihat walaupun agak sibuk yg amat bulan ni sbb kami akan berpindah rumah!!!!!....

syukur yg tak terhingga pada Allah kerana memberikan saya,suami & anak2 kesihatan yg baik...bulan ni rumah kami sgt la super duper cam tongkang pecah sbb dalam urusan tuk mempecking barang2 yg telah berpinak ranak cam tuannya cak...hehehehe....

Sabtu lepas (15/10/2011) saya telah mengadakan sedikit kenduri bacaan yasin sebelum berpindah secara rasmi ke rumah kami...& yg paling best menu hari tu saya masak sendiri dengan dibantu oleh adik2...pertama kali buat soto terus menjamu org ramai makan..hehehe..nasib tak ada yg terkena cirit birit

Insyaallah saya akan berpindah secara rasmi pada 28/10/2011 ni...tak sabar rasanya nak duduk dirumah sendiri n selepas ni kalau bank in duit umah tiap2 bulan idak la buh ke bank org lain lagikan...selepas 4 tahun duduk menyewa alhamdullilah Allah murahkan rezeki kami tuk memiliki rumah sendiri...

bulan ni gak la saya & en suami sgt2 la sibuk mencari pengasuh baru...agak sukar tuk mencari pengasuh ni..tapi nasibla saya ada kawan yang sudah lama tinggal dikawasan tu..so dengan bantuannya saya dapat mencari beberapa org pengasuh setakat hari ni tapi belum membuat keputusan mana satu yg kami pilih sbb mau buat pilihan terbaik...harap sgt anak2 serasi ngan pengasuh baru...kalau tak, ada yg berangkut ke pejabat nanti....huhuhu....

hujung minggu ni mau meneruskan misi mempacking barang2 yg rasanya cam tak susut pun walaupun ada sesetengah barang dah dihantar dirumah baru....mainan dania saja dah nak dekat 10 kotak..time ni la baru rasa gila banyak mainan yg kami belikan tuk dania...macam2 jenis ada...kenderaan.alat bunyian,anak patung,bear & sewaktu dengannya...

k la...apa2 pun doakan semua urusan kami dipermudahkan yrk...

nota kaki tangan:
1) hari ni usia en suami bertambah lagi satu angka...
2)masa buat majlis bacaan yasin ri tu saya buat soto...hehehe..pertama kali wat..hentam saja..(padahal rasa soto pun tak tau cam na)...hahaha..
3)rasa cam lama sgt tak update citer 2 anak dara saya...pas ni la yrk saya update....

No comments: