Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Thursday, July 14, 2011

Dania & Medina

As Salam semua...
alhamdullilah dah seminggu ai lepas pantang dan ada lagi seminggu baki cuti...
huhuhu....cepatnya masa berlalu..cam baru ja keluar dri labour room...
ai dapat cuti 2 bulan ja..kalau keja gomen dapat la cuti 3 bulan....
oooooooo..dah namapun kejakan...so haraus la meninggalkan kejap puteri2 kesayanagan ai ni sekejap...kalau leh angkut pi opis dah lama ai angkut dua2 dak comei ni..tapi nak wat cam na....
opis tu bukan ai yg punya....

berbalik pada tajuk n3..ai just nak tempek gambar anak dara ai ni jer tuk tatapan kawan2 semua...kalau tengok gelagat si kakak ni kadang2 tu mencuit hati,dan ada kalanya menyakitkan hati ngan karenahnya yg dibuat2....tapi semua tu adat la kan,si kakak nak meraih perhatian ai yg dulu dok melayan dia ja..tapi la ni ayik dok melekat ja ngan adik terutama time nyusukan si adik....time tula perangai yg tak molek keluar...hehhe...kakak2....manja mengalahkan adik ....!!!!!!!







suka tengok diorg tido secara berjemaah cam ni....time ni la ai leh rehat kejap..

* kalau korang perasan....si kakak ni apa ja yg adik pakai dia pun nak pakai gak....

p/s: taksabar nk tunggu si adik besar..nanti leh la main sama2 ngan kakak..la ni hanya mampu tengok ja bila si kakak bermain2....




1 comment:

alyyani said...

mmg suka tgk anak2 tido berjemaah gitu. comel je rasa kan? :)