Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, October 19, 2009

Hari Pertunangan



N3 ni ummi nak ceritakan saat ummi menjadi tunangan kepada mr baba...cam baru jer kami bertunang..heheh... 9.12.06 adalah hari pertuangan antara ummi n mr baba...alhamdullilah walaupun majlis amat sederhana tapi berkat doa dan restu ibubapa ummi n mr baba, majlis berjalan dengan lancar dan kami sah menjadi tunangan masing2..hehe....dalam hati ummi time tu cam tak caya jer dah bertunang sbb ummi & mr baba kenal tak sampai setahun...ni la yang dinamakan jodoh....


Mr baba yang sgt2 la sempoi...kalau org lain msti siap berbaju melayu...sebenarnya mr baba pun tak sangka dia dibenarkan masuk n bergambar time ni....

2 comments:

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

ieja said...

tq...