Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Monday, December 5, 2011

Medina 1st Solid Food

main2 ja bila disuap makan....


mula2 nak suap makan medina lari.....


puree labu + susu ummi

Alkisahnya Medina pada 24/11/2011 genapla umur dia 6 bulan....aku mmg menantikan saat2 ni sbb tak sabar nak buatkan puree dan bubur nak kasi si budak tecik ni makan....so untuk permulaan aku perkenalkan Medina ngan puree labu...untuk cacatan sejarah aku..sebenarnya aku pun tak penah beli labu.....tapi bila dok google nampak cam sedap plak labu ni..so aku pun menorai la kat Medina.....Alhamdullilah Medina boleh terima puree labu ni...bukan main laju lagi dia makan + main2...huhuhu...dan poo poo pun ok....bukan aku ja teruja bila suap Medina makan...Dania pun teruja gak...sibuk nak suap si adik makan....setakat hari ni aku tak campur lagi ngan ayam ataupun ikan..just buah2an & syur2an ja...bukan pa..takut nak bg sekali gus sbb nak pantau kot2 Medina ada alahan....

p/s: sekarang kalau suap medina makan msti nak kena cepat2..kalau lambat si tecik ni akan ngamuk2....

No comments: