Rakan2 Yang Sudi Mengikuti Perkembanganku

Sunday, January 30, 2011

Ku telah kehilangan benda yg aku sayang.....

salam semua.....
huhuhu...sedihnya ari ni bila aku dapat tau benda yg paling aku sayang telah hilang...

tak dapat nak diselamatkan lagi..

baru ja aku dok berkira2 nak simpan & cuci..

tup2 dah hilang,,,,


sebenarnya aku telah kehilangan gambar2 Dania yg diambil sejak dari bersalin hingga la dia meningkat "dewasa"..(ayat tak blh blah,,,,,)..

serius wei....aku ingatkan aku dah buat semua beckup fail sebelum pc aku diformat balik..

dek gara2 virus menyerang...rupa2nya tidak.....baru ja dok berkira2 nak cuci semua gambar2 yg aku ambik tu...

faham2 ja la..aku ni spesis yg suka ambik gambar & edit tapi sampai sekarang tak dak pun lagi yg bercuci....(menyesal dah tak berguna lagi...)...terperamja dlm pc opis aku ni yg aku buat cam pc hak aku yg punya.....hahahaa...


banyak wei gambar2 dania & semua tu kenangan ...pas ni harus la aku beringat..tak nak berulang lagi....

tapikan..nasib la aku ni leh dikatakan rajin gak la upload pic dlm fb..so ada la beberapa gambar dania aku leh ambik dari situ...lega la sikit hati ni walaupun dlm hati ni hanya tuhan ja yg tahu....


APA2 PUN AKU TETAP SEDIH SBB GAMBAR2 TU DAH TAK BOLEH DIKEMBALIKKAN LAGI...& BANYAK GAK VIDEO2 KENANGAN.....HUHUHUHU....


P/S: korang penah tak kehilangan gambar2 kesayangan korang???????????????.....

1 comment:

Mama Ayra Ariana said...

takutnya baca kes awak terhilang gamba... so far saya tak penah kena lagi... tapi risau gak... saya punya external hard disk ntah mana tah... kalau dpt harus daku backup kat situ...huhu.. xpa.. pasni kena berigt... :D